Ogłoszenia: Administracja II stopnia – studia stacjonarne

II r. - Odwołany wykład z Ochrony prawa człowieka

W dniu 17 października br. wykład z Ochrony praw człowieka zostaje odwołany. Termin odrobienia wykładu zostanie uzgodniony ze studentami.

IIr. - Zmiana w rozkładzie zajęć

Zmiana w rozkładzie zajęć

Dyżur prodziekański dr Beaty Kanarek

Z powodu uczestnictwa w posiedzeniu senackiej Komisji ds. Kształcenia 17 października br. dyżur prodziekański dr B. Kanarek zostaje odwołany. Dyżur odbędzie się w środę 19 października br. w godz. 11.30 - 12.30

Egzamin poprawkowy z Prawa administracyjnego

Egzamin poprawkowy z Prawa administracyjnego odbędzie się w dniu 20 października 2016 r. o godz. 11.30 w Sali 217 Narutowicza 17a.

dr Ewelina Cała-Wacinkiewicz – odwołane konsultacje

Konsultacje dr Eweliny Cała-Wacinkiewicz w dniu 13.10.2016 r.  z powodu wyjazdu służbowego nie odbędą się.

Zmiana godzin konsultacji dr A. Klich

Szanowni Państwo, przełożone na dzień 12 października br. konsultacje i dyżur dydaktyczny dr A. Klich odbędą się w godzinach 13:15-15:15

Przełożone konsultacje dra Łukasza Dubińskiego z dnia 12.10.2016 r.

W związku z udziałem w konferencji naukowej, konsultacje dydaktyczne dra Łukasza Dubińskiego planowane na dzień 12.10.2016r. odbędą się dnia 19.10.2016 r. w godz.12.45-13.45.

I r. - Pierwsze ćwiczenia z przedmiotu Prawo administracyjne

Pierwsze ćwiczenia z przedmiotu Prawo administracyjne dla kierunku Administracja II stopnia odbędą się dnia :



26.10.2016 r. – grupa 1;
2.11.2016 r. – grupa 2. 

II r. - Odwołane wykłady z przedmiotów: Polityka społeczna i system ubezpieczeń społecznych oraz Samorządowe prawo pracy.

W dniu 10 października br.  zostają odwołane wykłady z Polityki społecznej i systemu ubezpieczeń społecznych oraz z Samorządowego prawa pracy z powodu choroby prowadzącego.  

Przełożony dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. prof. US Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego dr hab. prof. US Krystyny Nizioł dyżur dydaktyczny i konsultacje w dniu 13.10.2016 r.  (czwartek) nie odbędą się. Dyżur zostaje przełożony na dzień 21.10.2016, g. 13.30-14.30, a konsultacje na dzień 21.10.2016,  g. 14.30-15.30. 

I r., gr. 1 i 2 - Informacja – ćwiczenia - Podstawy prawnej ochrony środowiska

Zwracam się z uprzejmą prośbą do studentów I roku SSAII o przyniesienie na pierwsze zajęcia ćwiczeniowe z Podstaw prawnej ochrony środowiska aktualnie obowiązującego tekstu ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (T. j. z 2016 r., poz. 353 ze zm.).

 

mgr Adrianna Ogonowska

Umowy o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne - I rok studia stacjonarne 2016/2017

W terminie od 29.09.2016 do 07.10.2016 studenci I roku studiów stacjonarnych zobowiązani są do podpisania umów o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne oraz wydawane dokumenty na studiach stacjonarnych. Umowy należy podpisywać w Sekcji Organizacyjno-Finansowej (pok.4) w godzinach od 10 do 14. Niepodpisanie umowy w wyznaczonym terminie może skutkować skreśleniem z listy studentów. 

I r. - Zapisy na seminaria

Uprzejmie informujemy, że w dniach od 10 do 13 października 2016 r.  zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na seminaria dyplomowe, realizowane od pierwszego roku studiów w roku akademickim 2016/2017.

 

Zapisy rozpoczną się 10 października o godzinie 0.00 i zakończą 13 października o godzinie 23.59.

  

Student wybiera promotora z podanej poniżej listy, wpisując w polu „preferencje promotora” odpowiednią liczbę: 1 oznacza promotora, którego student wybiera w pierwszej kolejności, liczba najwyższa – promotora wybieranego w ostatniej kolejności.

 

Student może w ten sposób dokonać wyboru kolejności wszystkich promotorów lub tylko niektórych.

 

Studenci, którzy nie dokonają wyboru promotora drogą elektroniczną w terminie zapisów, po tym terminie zostaną z urzędu zapisani do promotorów, u których będą wolne miejsca.

 

Lista promotorów uprawnionych do prowadzenia seminarium magisterskiego w roku akademickim 2016/2017 na pierwszym roku studiów stacjonarnych na kierunku Administracja drugiego stopnia:

  

L.p.

Tytuł / stopień naukowy

Nazwisko i imię

Katedra

1.

prof. zw.dr hab.

Bałaban Andrzej

Katedra Prawa Konstytucyjnego i Integracji Europejskiej

2.

dr hab.prof. US

Molski Rajmund

Katedra Prawa Gospodarczego Publicznego

3.

dr hab.prof. US

Aleksandra Monarcha-Matlak

Katedra Prawa i Postępowania Administracyjnego

4.

dr hab.prof. US

Kinga Flaga-Gireruszyńska

Katedra Postępowania Cywilnego

5.

dr hab.prof.US

Krystyna Nizioł

Katedra Prawa Gospodarczego Publicznego

6.

dr hab.prof. US

Małgorzata Ofiarska

Katedra Prawa Samorządu Terytorialnego

Konsultacje dydaktyczne dr hab. dr h.c. Pasquale Policastro prof. US

Konsultacje dydaktyczne dr hab. dr h.c. Pasquale Policastro prof. US w dniu 6.10.2016 r. zostają odwołane.

IV, V r. - Seminarium magisterskie dr hab. Pasquale Policastro prof. US

Pierwsze seminarium magisterskie odbędzie się w dniu 14 października 2016 r., o godz. 15.00, w p. 214 przy ul. Narutowicza 17a. 

Seminaria Pana Profesora dr hab. Janusza Sługockiego dnia 06.10.2016 r.

Seminaria Pana Profesora dr hab. Janusza Sługockiego dnia 06.10.2016 r. odbędą się w godz. 13.00-18.00

Odwołany dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej - Woźniak w dniu 6.10.2016 r.

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak z dnia 6 października 2016 r. zostają przełożone na 10 października 2016 r. godz. 10:00 - 12:00.

Konsultacje dra Łukasza Dubińskiego dnia 05.10.2016 r.

Dnia 05.10.2016 konsultacje dydaktyczne dra Łukasza Dubińskiego odbędą się w godz. 11.45-12.45

Konsultacje dydaktyczne dr A. Klich

Szanowni Państwo,

 

W związku z wyjazdem służbowym dr A. Klich konsultacje w dniu 6.10.2016 r. nie odbędą się. Konsultacje i dyżur dydaktyczny odbędą się w dniu 5 października br. (środa), według poniższego rozkładu:

 

godz. 10.00-11:00 (konsultacje)
godz. 12.00-13:00 (dyżur dydaktyczny)

Konsultacje dydaktyczne dra O. Boguckiego

Od dnia 29 września 2016 r. konsultacje dydaktyczne dra O. Boguckiego będą odbywać się w środy od 16.45 do 17.45

dr Daniel Wacinkiewicz – odwołane konsultacje

Konsultacje dr Daniela Wacinkiewicza w dniu 29.09.2016 r.  z powodu wyjazdu nie odbędą się.

Podział na grupy ćw. I rok studia stacjonarne II stopnia

I rok SSA II° 2016/2017

podział na grupy ćwiczeniowe:

A - M gr. I

O - Ż gr. II

Dyżur i konsultacje dra Łukasza Dubińskiego

Dnia 29.09.2016 konsultacje dydaktyczne dra Łukasza Dubińskiego odbędą się w godz. 09.00 – 10.00


Dnia 29.09.2016 dyżur dra Łukasza Dubińskiego odbędzie się w godz. 11.00 – 12.00

Termin złożenia indeksów

Z uwagi na brak wyników egzaminów termin złożenia indeksów upływa z dniem 6 października 2016 r. 

Dyżur dydaktyczny mgr Karoliny Gmerek w dniu 29 września 2016 r.

Szanowni Studenci, dyżur dydaktyczny mgr Karoliny Gmerek w dniu 29 września 2016 r. wyjątkowo odbędzie się w godzinach od 10.30-11.30.

Dyżur dydaktyczny prof. J Ciapały w dniu 29.09.2016 r.

Dyżur dydaktyczny prof. J Ciapały z dnia 29.09.2016 r. zostaje przeniesiony na 30.09.2016 r. godz. 11:30 - 13:00

Przełożone konsultacje dydaktyczne dr Agnieszki Choduń

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że konsultacje dydaktyczne zamiast 27.09.2016 r. odbędą się 30.09.2016 r. od 17:30 do 18:30 w pok. 202 (al. Piastów 40b).

 

Z poważaniem Agnieszka Choduń.

Zmiana godzin dyżuru dr A. Klich

Szanowni Państwo, w związku z wyjazdem służbowym konsultacje i dyżur dydaktyczny dr A. Klich zostaje przeniesiony z dnia 29 września br. (czwartek) na dzień 28 września br. (środa). Konsultacje i dyżur dydaktyczny odbędą się w godzinach 13:00 - 15:00 w pok. 408. 

I r. - Zmiana godziny spotkania seminaryjnego dr hab. K. Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

Zmiana godziny spotkania seminaryjnego dr hab. K. Flagi-Gieruszyńskiej prof. US - 10.11.2016 r godz. 11.00  pok.408

 

Dyżur i konsultacje dydaktyczne prof. zw. dr hab. Janusza Sługockiego

Dyżur i konsultacje dydaktyczne prof. zw. dr hab. Janusza Sługockiego odbędą się w piątek 23 września br. w godzinach 15:00-17:00 w pok. 331.  

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,74 MB (+3,739) - time