Uczelniana Rada Samorządu Doktorantów Uniwersytetu Szczecińskiego ogłasza wybory uzupełniające do Wydziałowej Rady Samorządu Doktorantów Wydziału Prawa i Administracji US.
Wybory zarządza się w dniu 5 lipca 2016 r.
w godzinach 17.00 -17.15 w sali 015 w budynku wydziału Prawa
i Administracji w Szczecinie przy ul. Narutowicza 17A.
W przypadku nie osiągnięcia wymaganej frekwencji, 11 tura wyborów odbędzie się tego samego dnia w tym samym miejscu w godz. 17.20 -17.30.
Kandydatury na członków Wydziałowej Rady Samorządu Doktorantów należy zgłaszać najpóźniej na 7 dni przed wyznaczonym terminem głosowania, tj. do godziny 23:59 do dnia 27 czerwca 2016 roku.
Zgłoszenie kandydatury będzie następowało poprzez drogę elektroniczną (e-mail). W zgłoszeniu proszę podać dane osobowe kandydata (imię, nazwisko, kierunek, rok studiów oraz adres e-mail). Przyjęcie kandydatury nastâpi poprzez otrzyrnanie potwierdzenia zwrotnego od Komisji Rewizyjnej URSD.
Zgłoszenie kandydatur należy wysłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wyciąg z Ordynacji Wyborczej.
§16.
1. Wybory są równe, odbywają się w głosowaniu tajnym. Wyborcy biorą w nich udział osobiście aa podstawie ważnej legitymacji doktoranckiej.
2. Każdy głosujący może oddać ważny głos, na co najmniej jednego kandydata, a maksymalnie tylu kandydatów, ile mandatów ma być obsadzonych w wyniku danych wyborów.
3. Za wybranych uważa się kandydatów, którzy zdobyli największą liczbę ważnie oddanych głosów.
4. W przypadku uzyskania przez kandydatów jednakowej liczby głosów Przewodniczący Komisji Rewizyjnej URSD zarządza przeprowadzenie drugiej tury głosowania między turmi kandydatami.