Ogłoszenia: Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne

Przełożony dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. prof. US Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego dr hab. prof. US Krystyny Nizioł dyżur dydaktyczny i konsultacje w dniu 26.01.2017 r.  (czwartek)  nie odbędą się. Dyżur dydaktyczny zostaje przełożony na dzień 01.02.2017, g. 09.00-10.00, a konsultacje na dzień 01.02.2017 r.,  g.  10.00-11.00. 

Konsultacje, dyżur dydaktyczny i seminarium dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US w dniu 19.01.2017 r.

W związku z wyjazdem służbowym w dniu 19 stycznia br. konsultacje, dyżur dydaktyczny i seminarium dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą się odpowiednio o 11.00, 12.00 i 13.00 w dniu 17 stycznia br. 

I r. - Wyniki zapisów na specjalności.

Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na specjalności, w roku akademickim 2016/2017 na I roku studiów stacjonarnych II stopnia na kierunku Ekonomiczno-prawnym utworzyła się jedna specjalność Doradztwo podatkowe.

Przesunięcie konsultacji i dyżuru dra Olgierda Boguckiego w dniu 10 stycznia 2017 r.

Konsultacje dydaktyczne dra O. Boguckiego planowane na dzień 10 stycznia 2017 r. i dyżur planowany na dzień 12 stycznia odbędą się 25 stycznia odpowiednio o godz. 12 i 13 w s. 103 (na Piastów).

Konsultacje i dyżur dr Magdaleny Michalak w dniu 5.01.2017

Konsultacje i dyżur dr Magdaleny Michalak zostają przeniesione z dnia 5.01.2017 na dzień 12.01.2017 r. godz. 14.00-15.00 i 17.15-18.15. 

Dyżur, konsultacje i seminaria dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

Dyżur, konsultacje i seminaria dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US z 5 stycznia br. zostały przeniesione na 3 stycznia br. (12.00 - dyżur, 13.00 - konsultacje oraz 14.00 - seminarium).

Odwołany dyżur dydaktyczny dr Katarzyny Dadańskiej

Dyżur dydaktyczny w dniu 22 grudnia br. zostaje odwołany.

Konsultacje oraz zajęcia dydaktyczne z dr M. Michalak w dniu 22.12.2016 r.

Z powodu choroby dyżur, konsultacje oraz zajęcia dydaktyczne z dr M. Michalak w dniu 22.12.2016 r. zostają odwołane. Termin odpracowania zajęć zostanie podany w późniejszym terminie.

I r. - Zaliczenie na ocenę z wykładni prawa 5 stycznia 2017 r.

Szanowni Studenci,

 

uprzejmie informuję, że zaliczenie na ocenę z wykładni prawa odbędzie się, zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, 5 stycznia 2017 r. w sali 222 (ul. Narutowicza 17a) o 13:00.

 

Z poważaniem

Agnieszka Choduń

Odwołany dyżur prodziekański dr Beaty Kanarek

Dyżur prodziekański dr B. Kanarek w dniu 16 grudnia 2016 r. został odwołany. Data i godzina dodatkowego dyżuru zostanie podana w terminie późniejszym.

Konsultacje i dyżur dr Joanny Szyjewskiej-Bagińskiej w dniu 15 grudnia 2016 r.

Konsultacje i dyżur dr Joanny Szyjewskiej-Bagińskiej w dniu 15 grudnia nie odbędą się. 

 

Zapraszam na konsultacje w dniu 14 grudnia 2016 r. godz. 12.30 – 13.30 s. 102 

Dyżur dr Tomasz Radkiewicz w dniu 15 grudnia 2016

Na dyżur i konsultacje w dniu 15 grudnia 2016 zapraszam na godzinę 15.00 i 16.00 pok 406.

 

I r. - Wzór wypełniania indeksu

 

Przypominamy studentom I roku, że przedmioty należy wpisywać do indeksów w tej samej kolejności, w jakiej zostały wydrukowane na karcie egzaminacyjnej. Wzór wypełnionego indeksu dla 1 semestru można pobrać z pliku poniżej.

 

 Wzór wypełniania indeksu SSEP II st

Odwołane konsultacje oraz seminarium Pana dra hab. prof. US Marka Andrzejewskiego

Uprzejmie informuję, że z powodu wyjazdu służbowego konsultacje dydaktyczne oraz seminarium Pana dra hab. prof. US Marka Andrzejewskiego w dniach 8 i 9 grudnia nie odbędą się. 

Berlin International Summer School for June/July 2017!

Hochschule für Wirtschaft und Recht Berlin offers you a variety of three- and four-week summer programmes taught in English that explore topics in the fields of business and business law, computational engineering, and German language and culture.

Czytaj więcej...

I r. - Zapisy na seminaria (realizowane od semestru letniego 2016/2017)

W dniach od 5 grudnia 2016 r. (od godziny 0.00) do 9 grudnia 2016 r. (do godziny 23.59) dla studentów 1 roku studiów stacjonarnych kierunku Ekonomiczno-prawnego II stopnia zostaną uruchomione zapisy na seminaria (realizowane od semestru letniego 2016/2017). Zapisy będą odbywać się poprzez e-dziekanat. 
Studenci będą wybierać promotorów z podanej poniżej listy - spośród nauczycieli akademickich dwóch wydziałów: Wydziału Prawa i Administracji (WPiA) oraz Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania (WNEiZ). 

 

Studenci, którzy do czasu zakończenia zapisów na seminaria nie zapiszą się do żadnego promotora, zostaną po tym terminie zapisani z urzędu do promotorów, u których będą wolne miejsca.

 

Imię i nazwisko promotora, do którego student został przypisany pojawi się na indywidualnym koncie studenta w e-dziekanacie po zatwierdzeniu wyborów promotorów przez pracownika dziekanatu.



Lista promotorów uprawnionych do prowadzenia seminarium dyplomowego na I roku SSEP II stopnia w roku akademickim 2016/2017:


1. dr hab. Adam Adamczyk, prof. US (WNEiZ)
2. prof. dr hab. Jolanta Iwin-Garzyńska (WNEiZ)
3. prof. zw. dr hab. Danuta Kopycińska (WNEiZ)
4 dr hab. Katarzyna Święch-Kujawska (WPiA)
5. . dr hab. Tomasz Wiśniewski, prof. US(WNEiZ)
6. prof. dr hab. Dariusz Zarzecki (WNEiZ)

I r. - Zapisy na specjalności (realizowane od semestru letniego 2016/2017)

Uprzejmie informujemy, że w dniach od 5 do 9 grudnia 2016 r. zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na specjalności. Studenci wybierają jedną specjalność spośród dwóch następujących:

 

1) Doradztwo ekonomiczne i prawne,
2) Doradztwo podatkowe.

 

Przedmioty na specjalnościach będą realizowane na pierwszym roku studiów, w semestrze letnim 2016/2017.

 

Warunkiem uruchomienia specjalności jest wybranie jej przez co najmniej 20 studentów.

 

Zapisy rozpoczną się 5 grudnia o godzinie 0.00 i zakończą 9 grudnia o godzinie 23.59.

Dyżur i konsultacje dr. Katarzyny Dadańskiej w dniu 1 grudnia 2016 r.

Szanowni Państwo, w związku z wyjazdem na konferencję dyżur i konsultacje dr. Katarzyny Dadańskiej zaplanowane na dzień 1 grudnia 2016 r. zostają przełożone na dzień 08.12.2016 r. godz. na godz. 14.00.

Zmiana terminu konsultacji dra Łukasza Dubińskiego

Konsultacje dra Łukasza Dubińskiego planowane na  30.11.2016r.  nie odbędą się.

Konsultacje zostaną odrobione dnia 14.12.2016 r.  w godz. 12.45 - 13.45.

Przełożony dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. prof. US Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego dr hab. prof. US Krystyny Nizioł dyżur dydaktyczny i konsultacje w dniu 24.11.2016 r.  (czwartek) nie odbędą się. Dyżur dydaktyczny zostaje przełożony na dzień 18.11.2016, g. 13.15-14.15, a konsultacje na dzień 02.12.2016,  g.  13.14-14.15. 

Zmiana terminu dyżuru dra Łukasza Dubińskiego

W związku z udziałem w konferencji naukowej,  dyżur dra Łukasza Dubińskiego planowany na  17.11.2016r.  nie odbędzie się.

Dyżur zostanie odrobiony dnia 16.11.2016 r.  w godz. 12.45 - 13.45.

Odwołane dyżur dydaktyczny, konsultacje i seminaria prof. Łukasza Pohla

Z powodu choroby w dniu 10 listopada br. nie odbędą się dyżur dydaktyczny, konsultacje i seminaria prof. dra hab. Łukasza Pohla.

Odwołane dyżur dydaktyczny i konsultacje dr Magdaleny Michalak

Z powodu wyjazdu służbowego konsultacje i dyżur dr Magdaleny Michalak planowane na  dzień 10.11.2016r. nie odbędą się. Zostaną one odrobione w dniu 24 listopada 2016 r., odpowiednio  w godzinach 13.00-14.00 oraz 14.00 – 15.00.

Dyżur dra Tomasza Radkiewicza w dniu 10 listopada 2016

Dyżur dra Tomasza Radkiewicza w dniu 10 listopada 2016 odbędzie się o godzinie 14.45 w pok 406.

Konsultacje dydaktyczne mgra Konrada Burdziaka w dniu 8.11.2016 r.

Szanowni Państwo,

 

konsultacje zaplanowane na dzień 8 listopada 2016 r. nie odbędą się. Zostaną one odrobione dnia 10 listopada br. (godz. 16.45).

 

Z wyrazami szacunku,

Konrad Burdziak

Zmiana miejsca dyżuru dr Agnieszki Choduń

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że 10 listopada 2016 r. będę na dyżurze od 12:00 do 13:00 w pok. 202 (al. Piastów 40b).

 

Agnieszka Choduń

Zmiana terminu konsultacji dydaktycznych dra O. Boguckiego

Od dnia 28 października 2016 r. konsultacje dydaktyczne dra O. Boguckiego będą odbywać się we wtorki w godzinach 15.15.-16.15.

Odwołane konsultacje dr hab. prof. US Ewy Gajdy w dniu 28.10.

W związku z wizytą Prof. Davida Pugsley, konsultacje Pani dr hab. prof. US Ewy Gajdy dla SSP w dniu 28.10 nie odbędą się.

Konsultacje prof. Anny Barczak w dniu 28.10.2017 r.

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że konsultacje w dniu 28 października 2016 r. odbędą się w godz. 13.30-14.30.

Dyżur dr Agnieszki Choduń 27.10.2016 r.

Szanowni Studenci, uprzejmie informuję, że dyżur 27.10.2016 r. odbędzie się w godz. 15:15 – 16:15 w pok. 101 w budynku przy ul. Narutowicza 17a.

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,74 MB (+3,737) - time