Regulamin i druki wniosków

Pełna treść regulaminu i druki wniosków do pobrania ze strony: www.studenci.univ.szczecin.pl

Stypendium rektora dla najlepszych studentów

Stypendium rektora dla najlepszych studentów

 

Zasady przyznawania stypendium rektora 2014-2015

 

Wnioski o stypendium rektora, student studiów stacjonarnych obowiązany jest składać w Rektoracie, Dział Spraw Studenckich, Al. Papieża Jana Pawła II 22a, pok.117.
Godziny przyjmowania:
Poniedziałek - Piątek
godz. 8.00 - 14.00



Student studiów niestacjonarnych składa wniosek o stypendium Rektora dla najlepszych studentów na Wydziale Prawa i Administracji, pok.4.
Godziny przyjmowania:
soboty zjazdowe
godz. 9.00 - 13.00.

 

Stypendium rektora dla najlepszych studentów Uniwersytetu Szczecińskiego może otrzymać student, który uzyskał za poprzedni rok akademicki wysoką średnią ocen lub posiada osiągnięcia naukowe lub osiągnięcia artystyczne lub wysokie wyniki sportowe.

 

Uprawnionym do ubiegania się o stypendium rektora dla najlepszych studentów jest każdy student jednak nie wcześniej niż po zaliczeniu pierwszego roku studiów.

 

Student ubiegający się o przyznanie stypendium rektora dla najlepszych studentów składa wniosek wraz z kompletem dokumentów do Komisji Uczelnianej za pośrednictwem dziekanatu właściwego wydziału po uprzednim dokonaniu rejestracji poprzez swoje konto w E-dziekanacie od dnia 26 września do dnia 31 października 2014 r.

 

Wydrukowany wniosek wraz z kompletem dokumentów należy złożyć w terminie do dnia 31 października 2014 r.

 

Stypendium rektora dla najlepszych studentów przyznawane jest na rok akademicki.

 

 

Uprawnionym jest również student pierwszego roku studiów drugiego stopnia rozpoczętych w terminie roku od ukończenia studiów pierwszego stopnia. W przypadku tym, do wniosku należy załączyć zaświadczenie o terminie egzaminu dyplomowego, o uzyskanej średniej arytmetycznej ocen z ostatniego roku studiów oraz informację o skali ocen obowiązującej na studiach pierwszego stopnia.

 

Student studiujący na kilku kierunkach studiów może otrzymywać Stypendium tylko na jednym wskazanym przez studenta kierunku studiów, na jednej uczelni na podstawie złożonego wniosku.

Stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych

Stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych

 

Stypendium  specjalne dla osób niepełnosprawnych może otrzymać student  w związku z udokumentowaną niepełnosprawnością.

 

 

Student ubiegający się o przyznanie stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych  składa wniosek wraz z kompletem dokumentów do Komisji Wydziałowej po uprzednim dokonaniu rejestracji poprzez swoje konto w E-dziekanacie od dnia 26 września do dnia 31 października 2014 r.

 

 

Wydrukowany wniosek wraz z kompletem dokumentów należy złożyć w terminie do dnia 31 października 2014 r. w Sekcji Organizacyjno - Finansowej (pok.4).

 

Stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych przyznawane jest na rok akademicki.

Stypendium socjalne

Stypendium Socjalne

 

 

Regulamin 2014 -2015

 

 Zarządzenie nr 50 z 3 września 2014 r

 

 

Stypendium socjalne może otrzymać student znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej, po spełnieniu kryteriów określonych w Regulaminie.

 

 

Student ubiegający się o przyznanie stypendium socjalne składa wniosek wraz z kompletem dokumentów do Komisji Wydziałowej po uprzednim dokonaniu rejestracji poprzez swoje konto w E-dziekanacie od dnia 26 września do dnia 31 października 2014 r.

 

 

Wydrukowany wniosek wraz z kompletem dokumentów należy złożyć w terminie do dnia 31 października 2014 r. w Sekcji Organizacyjno - Finansowej (pok.4).

 

 

Stypendium socjalne przyznawane jest na rok akademicki.

 

Student studiów stacjonarnych znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej może także starać się o przyznanie stypendium socjalne w zwiększonej wysokości z tytułu zamieszkania w domu studenckim Uniwersytetu Szczecińskiego lub innym obiekcie niż domy studencki Uniwersytetu Szczecińskiego, jeżeli codzienny dojazd z miejsca stałego zamieszkania do uczelni uniemożliwiałby lub w znacznym stopniu utrudniał studiowanie.

 

Opłaty NSP

 OPŁATY ZA KSZTAŁCENIE W ROKU AKADEMICKIM 2014/2015

 

Sprawy związane z opłatami za kształcenie na studiach pierwszego, drugiego stopnia, jednolitych studiach magisterskich oraz studiach doktoranckich w roku akademickim 2014/2015 reguluje Uchwała nr 71/2014 Senatu US  oraz Zarządzenie nr 35/2014 Rektora US (dotyczy studentów rozpoczynających i wznawiających studia w roku akademickim 2014/15) oraz Uchwała nr 80/2013 Senatu US (dla studentów kontynuujących studia, tj. przyjętych na studia w roku akademickim 2013/14 i latach wcześniejszych).

 

 Opłaty 2014/2015 

 Semestralne opłaty w ratach

 

Opłatę semestralną na studiach niestacjonarnych wnosi się jednorazowo lub w formie maksymalnie czterech rat, pod warunkiem złożenia stosownego oświadczenia. 
Kandydaci na I rok studiów, którzy otrzymali informację o zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji składają oświadczenie wraz z kompletem wymaganych dokumentów na studia.

 

Oświadczenie dotyczące płatności czesnego w ratach należy złożyć w Sekcji Organizacyjno-Finansowej (pok. 4) przed rozpoczęciem każdego semestru, to jest:

-        30 wrzesień – dla semestru zimowego;

-        27 luty – dla semestru letniego;

 

Niezłożenie przez studenta oświadczenia oznacza, że opłata semestralna za zajęcia dydaktyczne wnoszona jest JEDNORAZOWO!

 

 Druk oświadczenia dla kandydata

 Druk oświadczenia - s. letni 2014/15

 

W ciągu 30 dni od dnia rozpoczęcia kształcenia, student zobowiązany jest podpisać/zawrzeć umowę na świadczenie usług edukacyjnych. Niepodpisanie umowy przez studenta skutkuje odmową świadczenia przez Uniwersytet Szczeciński usług, których umowa dotyczy.

 

Wpłaty z tytułu opłat za świadczone usługi należy uiszczać na indywidualne numery kont (numer konta podany w e-Dziekanacie). W tytule opłat należy podać numer faktury VAT lub rodzaj usługi, tj. czesne/powtarzanie przedmiotu/powtarzanie semestru.

Numery faktur VAT są dostępne dla studentów w systemie e-Dziekanat.

 

Student znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej może wystąpić do dziekana z wnioskiem o zwolnienie z opłaty semestralnej.

·          Wniosek o zwolnienie z semestralnej opłaty za studia

 

Opłaty za dokumenty wynoszą następująco:

-        Indeks – 4 zł

-        Legitymacja elektroniczna – 17 zł

-        Duplikat legitymacji elektronicznej – 25,50 zł

-        Duplikat indeksu – 6 zł

-        Dyplom ukończenia studiów – 60 zł

-        Odpis dyplomu w jęz. angielskim – 40 zł

-        Duplikat dyplomu – 90 zł

Opłaty SD

 

 OPŁATY W ROKU AKADEMICKIM 2014/2015

 

 

W stosunku do doktorantów kontynuujących studia zachowują moc przepisy Uchwały nr 80/2013 Senatu US.

 

Opłaty 2014-15 – Studia Niestacjonarne III stopnia

 

Oświadczenie dotyczące płatności czesnego w ratach należy złożyć w Sekcji Organizacyjno-Finansowej (pok. 4) przed rozpoczęciem każdego semestru, to jest:

-        30 wrzesień – dla semestru zimowego;

-        27 luty – dla semestru letniego;

 

Niezłożenie przez doktoranta oświadczenia oznacza, że opłata semestralna za zajęcia dydaktyczne wnoszona jest JEDNORAZOWO!

 

Oświadczenie na raty (semestr zimowy) – studia doktoranckie niestacjonarne

 Druk oświadczenia - s. letni 2014/15

 

Opłaty za powtarzanie zajęć z powodu niezadowalających wyników w nauce doktorant wnosi w formie JEDNORAZOWEJ w terminach:

-        31 październik – usługa dotycząca semestru zimowego;

-        31 marzec – usługa dotycząca semestru letniego;

albo w terminach wskazanych w wystawionej fakturze VAT.

 

Wysokość opłat z tytułu powtarzania zajęć:

 

Powtarzanie semestru:                                                       5000 zł

Powtarzanie roku:                                                              10 000 zł

Powtarzanie przedmiotu semestralnego:                            340 zł

Powtarzanie przedmiotu rocznego:                                    680 zł

Konsultacje dotyczące ponownego

zaliczenia przedmiotu w związku z                                          

decyzją w sprawie warunkowego wpisu

na semestr:                                                                        170 zł

 

Numery faktur VAT są dostępne dla doktorantów w systemie e-Dziekanat.

Wpłaty z tytułu opłat za świadczone usługi należy uiszczać na indywidualne numery kont (numer konta podany w e-Dziekanacie). W tytule opłat należy podać numer faktury VAT lub rodzaj usługi, tj. czesne/powtarzanie przedmiotu/powtarzanie semestru.

 

Doktorant znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej może wystąpić do dziekana z wnioskiem o zwolnienie z opłaty.

 

Wniosek o zwolnienie z semestralnej opłaty za kształcenie na studiach

 

Organizacje studenckie

Organizacje studenckie

Koła Naukowe

Koła Naukowe

MOST

 REJESTRACJA ELEKTRONICZNA NA PROGRAM MOST 



Rejestracja na semestr zimowy oraz zimowy i letni łącznie (cały rok akademicki) odbywa się od 15 kwietnia do 15 maja, rejestracja na semestr letni od 30 października do 30 listopada.

Student musi uzyskać zgodę dziekana na udział w Programie MOST na wniosku, który może wydrukować bezpośrednio po zarejestrowaniu się. 

Wniosek należy złożyć w Dziale Spraw Studenckich

(Rektorat US, pokój 117)



Więcej informacji na stronie 
Działu Spraw Studenckich

 

http://www.studenci.usz.edu.pl/component/content/article/166-program-most/187-aktualnosci-program-most

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,87 MB (+3,873) - time