Regulamin i druki wnioskówPełna treść regulaminu i druki wniosków do pobrania ze strony: www.studenci.univ.szczecin.pl Stypendium rektora dla najlepszych studentówStypendium rektora dla najlepszych studentów
Zasady przyznawania stypendium rektora 2014-2015
Wnioski o stypendium rektora, student studiów stacjonarnych obowiązany jest składać w Rektoracie, Dział Spraw Studenckich, Al. Papieża Jana Pawła II 22a, pok.117.
Stypendium rektora dla najlepszych studentów Uniwersytetu Szczecińskiego może otrzymać student, który uzyskał za poprzedni rok akademicki wysoką średnią ocen lub posiada osiągnięcia naukowe lub osiągnięcia artystyczne lub wysokie wyniki sportowe.
Uprawnionym do ubiegania się o stypendium rektora dla najlepszych studentów jest każdy student jednak nie wcześniej niż po zaliczeniu pierwszego roku studiów.
Student ubiegający się o przyznanie stypendium rektora dla najlepszych studentów składa wniosek wraz z kompletem dokumentów do Komisji Uczelnianej za pośrednictwem dziekanatu właściwego wydziału po uprzednim dokonaniu rejestracji poprzez swoje konto w E-dziekanacie od dnia 26 września do dnia 31 października 2014 r.
Wydrukowany wniosek wraz z kompletem dokumentów należy złożyć w terminie do dnia 31 października 2014 r.
Stypendium rektora dla najlepszych studentów przyznawane jest na rok akademicki.
Uprawnionym jest również student pierwszego roku studiów drugiego stopnia rozpoczętych w terminie roku od ukończenia studiów pierwszego stopnia. W przypadku tym, do wniosku należy załączyć zaświadczenie o terminie egzaminu dyplomowego, o uzyskanej średniej arytmetycznej ocen z ostatniego roku studiów oraz informację o skali ocen obowiązującej na studiach pierwszego stopnia.
Student studiujący na kilku kierunkach studiów może otrzymywać Stypendium tylko na jednym wskazanym przez studenta kierunku studiów, na jednej uczelni na podstawie złożonego wniosku. Stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnychStypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych
Stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych może otrzymać student w związku z udokumentowaną niepełnosprawnością.
Student ubiegający się o przyznanie stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych składa wniosek wraz z kompletem dokumentów do Komisji Wydziałowej po uprzednim dokonaniu rejestracji poprzez swoje konto w E-dziekanacie od dnia 26 września do dnia 31 października 2014 r.
Wydrukowany wniosek wraz z kompletem dokumentów należy złożyć w terminie do dnia 31 października 2014 r. w Sekcji Organizacyjno - Finansowej (pok.4).
Stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych przyznawane jest na rok akademicki. Stypendium socjalneStypendium Socjalne
Zarządzenie nr 50 z 3 września 2014 r
Stypendium socjalne może otrzymać student znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej, po spełnieniu kryteriów określonych w Regulaminie.
Student ubiegający się o przyznanie stypendium socjalne składa wniosek wraz z kompletem dokumentów do Komisji Wydziałowej po uprzednim dokonaniu rejestracji poprzez swoje konto w E-dziekanacie od dnia 26 września do dnia 31 października 2014 r.
Wydrukowany wniosek wraz z kompletem dokumentów należy złożyć w terminie do dnia 31 października 2014 r. w Sekcji Organizacyjno - Finansowej (pok.4).
Stypendium socjalne przyznawane jest na rok akademicki.
Student studiów stacjonarnych znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej może także starać się o przyznanie stypendium socjalne w zwiększonej wysokości z tytułu zamieszkania w domu studenckim Uniwersytetu Szczecińskiego lub innym obiekcie niż domy studencki Uniwersytetu Szczecińskiego, jeżeli codzienny dojazd z miejsca stałego zamieszkania do uczelni uniemożliwiałby lub w znacznym stopniu utrudniał studiowanie.
Opłaty NSPOPŁATY ZA KSZTAŁCENIE W ROKU AKADEMICKIM 2014/2015
Sprawy związane z opłatami za kształcenie na studiach pierwszego, drugiego stopnia, jednolitych studiach magisterskich oraz studiach doktoranckich w roku akademickim 2014/2015 reguluje Uchwała nr 71/2014 Senatu US oraz Zarządzenie nr 35/2014 Rektora US (dotyczy studentów rozpoczynających i wznawiających studia w roku akademickim 2014/15) oraz Uchwała nr 80/2013 Senatu US (dla studentów kontynuujących studia, tj. przyjętych na studia w roku akademickim 2013/14 i latach wcześniejszych).
Opłatę semestralną na studiach niestacjonarnych wnosi się jednorazowo lub w formie maksymalnie czterech rat, pod warunkiem złożenia stosownego oświadczenia.
Oświadczenie dotyczące płatności czesnego w ratach należy złożyć w Sekcji Organizacyjno-Finansowej (pok. 4) przed rozpoczęciem każdego semestru, to jest: - 30 wrzesień – dla semestru zimowego; - 27 luty – dla semestru letniego;
Niezłożenie przez studenta oświadczenia oznacza, że opłata semestralna za zajęcia dydaktyczne wnoszona jest JEDNORAZOWO!
Druk oświadczenia dla kandydata Druk oświadczenia - s. letni 2014/15
W ciągu 30 dni od dnia rozpoczęcia kształcenia, student zobowiązany jest podpisać/zawrzeć umowę na świadczenie usług edukacyjnych. Niepodpisanie umowy przez studenta skutkuje odmową świadczenia przez Uniwersytet Szczeciński usług, których umowa dotyczy.
Wpłaty z tytułu opłat za świadczone usługi należy uiszczać na indywidualne numery kont (numer konta podany w e-Dziekanacie). W tytule opłat należy podać numer faktury VAT lub rodzaj usługi, tj. czesne/powtarzanie przedmiotu/powtarzanie semestru. Numery faktur VAT są dostępne dla studentów w systemie e-Dziekanat.
Student znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej może wystąpić do dziekana z wnioskiem o zwolnienie z opłaty semestralnej. · Wniosek o zwolnienie z semestralnej opłaty za studia
Opłaty za dokumenty wynoszą następująco: - Indeks – 4 zł - Legitymacja elektroniczna – 17 zł - Duplikat legitymacji elektronicznej – 25,50 zł - Duplikat indeksu – 6 zł - Dyplom ukończenia studiów – 60 zł - Odpis dyplomu w jęz. angielskim – 40 zł - Duplikat dyplomu – 90 zł Opłaty SD
OPŁATY W ROKU AKADEMICKIM 2014/2015
W stosunku do doktorantów kontynuujących studia zachowują moc przepisy Uchwały nr 80/2013 Senatu US.
Opłaty 2014-15 – Studia Niestacjonarne III stopnia
Oświadczenie dotyczące płatności czesnego w ratach należy złożyć w Sekcji Organizacyjno-Finansowej (pok. 4) przed rozpoczęciem każdego semestru, to jest: - 30 wrzesień – dla semestru zimowego; - 27 luty – dla semestru letniego;
Niezłożenie przez doktoranta oświadczenia oznacza, że opłata semestralna za zajęcia dydaktyczne wnoszona jest JEDNORAZOWO!
Oświadczenie na raty (semestr zimowy) – studia doktoranckie niestacjonarne Druk oświadczenia - s. letni 2014/15
Opłaty za powtarzanie zajęć z powodu niezadowalających wyników w nauce doktorant wnosi w formie JEDNORAZOWEJ w terminach: - 31 październik – usługa dotycząca semestru zimowego; - 31 marzec – usługa dotycząca semestru letniego; albo w terminach wskazanych w wystawionej fakturze VAT.
Wysokość opłat z tytułu powtarzania zajęć:
Powtarzanie semestru: 5000 zł Powtarzanie roku: 10 000 zł Powtarzanie przedmiotu semestralnego: 340 zł Powtarzanie przedmiotu rocznego: 680 zł Konsultacje dotyczące ponownego zaliczenia przedmiotu w związku z decyzją w sprawie warunkowego wpisu na semestr: 170 zł
Numery faktur VAT są dostępne dla doktorantów w systemie e-Dziekanat. Wpłaty z tytułu opłat za świadczone usługi należy uiszczać na indywidualne numery kont (numer konta podany w e-Dziekanacie). W tytule opłat należy podać numer faktury VAT lub rodzaj usługi, tj. czesne/powtarzanie przedmiotu/powtarzanie semestru.
Doktorant znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej może wystąpić do dziekana z wnioskiem o zwolnienie z opłaty.
Wniosek o zwolnienie z semestralnej opłaty za kształcenie na studiach Organizacje studenckieOrganizacje studenckie Koła NaukoweKoła Naukowe MOST REJESTRACJA ELEKTRONICZNA NA PROGRAM MOST
|
0,000 seconds (+0,000); 3,87 MB (+3,873) - time