EYe on Tax

Akademickie Biuro Karier US zachęca wszystkich Studentów do udziału w konkursach organizowanych przez Firmę Ernst & Young.

 

EYe on Tax
Konkurs dla tych, przed którymi podatki nie mają tajemnic. Sprawdź, jak wygląda praca profesjonalnego doradcy podatkowego.

 

EY Financial Challenger
Wyzwanie dla tych, którzy na poważnie myślą o wielkich transakcjach, fuzjach i przejęciach - czyli pracy profesjonalnego doradcy transakcyjnego.

 

Ułóż karierę swoich marzeń – weź udział w konkursie i wygraj płatne praktyki w Ernst & Young!

Szczegóły >>

Program Lex Omega

W piątek 26 października z powodu prac konserwacyjnych na serwerze będzie ograniczony dostęp do aplikacji Lex Omega na Wydziale Prawa i Administracji.

Kurs języka francuskiego w ACKJ

Zapraszamy na zapisy na kurs języka francuskiego:
60 godzin 2 x w tyg. po 90 min
Poziom A1 - POCZĄTKUJĄCY
Poziom A2 - PODSTAWOWY
Cena 450 zł za semestr!!!
Zapisy pod numerem telefonu: 91 444 38 10
lub e:mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Język włoski - grupa początkująca.

Uprzejmie informujemy, iż w poprzednio umieszczonej na stronie WPiA informacji powstał błąd co do godzin zajęć z języka włoskiego dla grupy początkującej - będą się one odbywały w poniedziałki i środy w godzinach 16-17.30. Za utrudnienia przepraszamy".

Ambasador Rzecznika Praw Obywatelskich

Ambasador Rzecznika Praw Obywatelskich na WPiA US  zaprasza do udziału w konkursie "Prawo, Ludzie, Przypadki", który po raz drugi organizuje Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich.

Czytaj więcej...

Dodatkowy nabór na I rok studiów stacjonarnych pierwszego stopnia kierunek Administracja.

Uruchomiony został dodatkowy nabór na I rok studiów stacjonarnych pierwszego stopnia kierunek Administracja. W przypadku ubiegania się o przyjęcie na wymienione studia należy pilnie zgłosić się z kompletem wymaganych dokumentów do Wydziałowej komisji rekrutacyjnej.

Czytaj więcej...

Godziny dziekańskie 18 X 2012

 

W związku z sesja naukową "Konstytucyjny system źródeł prawa po 15 latach obowiązywania Konstytucji RP" organizowaną przez prof. A. Bałabana, w dniu 18 października 2012 zarządzone zostały godziny dziekańskie dla studentów, w godz. 9.00–12.00 i 13.00–16.00, natomiast konsultacje w godz. 12-13.00 odbęda się.

Kurs języka włoskiego

Rusza kurs języka włoskiego!
Kurs języka włoskiego rozpoczyna się w następujących terminach:

Grupa początkująca - zajęcia: poniedziałki i środy godz. 17.00 - 18.30 sala 120 (pierwsze zajęcia 22.10.2012),

Grupa A2 (kontynuacja z ubiegłego roku) - zajęcia: wtorki godz. 17.00 - 20.00, sala 120 (pierwsze zajęcia 23.10.2012),

Grupa zaawansowana - zajęcia: czwartki godz. 17.00 - 20.00, sala 120 (pierwsze zajęcia 25.10.2012).

We wszystkich grupach są jeszcze wolne miejsca - zapraszamy!

Nagrody za najlepsze projekty studentów i doktorantów – StRuNa 2012

Nagrody za najlepsze projekty studentów i doktorantów – StRuNa 2012


W Konkursie StRuNa są nagradzane koła naukowe i inne organizacje studenckie, które zrealizowały swoje projekty między 1 października 2011 roku a 30 września 2012 roku.
Konkurs StRuNa posiada 7 kategorii:
„Projekt Roku 2012”,
„Koło Naukowe Roku 2012”,
„Opiekun Roku 2012”,
„Publikacja Roku 2012”,
„Konferencja Roku 2012”,
„Wyprawa Roku 2012”,
„Sponsor Roku 2012”.



Zgłoszenia należy wysyłać za pośrednictwem strony www.struna.edu.pl. do 18 października 2012 roku (czwartek), do godziny 23:59.

Zainteresowanych zapraszamy do zakładki "najlepsze w 2012 roku" oraz do zapoznania się z regulaminem.


Uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie StRuNa odbędzie się w listopadzie 2012 roku w Warszawie.

Czytaj więcej...

Spotkanie dla studentów przyjeżdżających w ramach programu MOST

Spotkanie dla studentów przyjeżdżających w ramach programu MOST odbędzie się w dniu 15.10 o godz. 13.30 w sali 019

Sesja naukowa w 15 rocznicę wejścia w życie Konstytucji RP

 

W dniu 18 października 2012 r. w sali Rady Wydziału Prawa i Administracji odbędzie się sesja naukowa w 15 rocznicę wejścia w życie  Konstytucji RP.

Tematyka obrad to „Konstytucyjny system źródeł prawa po 15 latach 
obowiązywania Konstytucji RP”. Referaty wygłoszone podczas sesji opublikowane zostaną w formie książkowej.

Czytaj więcej...

Zapisy na seminarium magisterskie prof. A. Janiaka

Katedra Prawa Cywilnego i Handlowego zaprasza osoby zaintersowane uczestnictwem w seminarium magisterskim dra hab. prof. US Andrzeja Janiaka do składania deklaracje uczestnictwa w w.w. seminarium w Dziekanacie.

 

Tematyka prac magisterskich, prowadzonych przez prof. A Janiaka koncentruje się wokół prawa zobowiązań, cywilnego prawa bankowego, prawa papierów
wartościowych. Szczegółowa oferta seminaryjna dostępna za pośrednictwem poniższego linku.

 

 Oferta seminaryjna - dr hab. prof. US Andrzej Janiak

Wybory do Wydziałowej Rady Samorzadu Studenckiego

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zapisy na seminarium magisterskie prof. J. Ciapały dla studentów NSP

Studenci IV r. NSP zainteresowani pisaniem pracy magisterskiej z Prawa Unii Europejskiej lub Prawa konstytucyjnego pod kierunkiem dr hab. prof. US Jerzego Ciapały, proszeni są o zgłoszenie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 19.10.2012 r.

Uwaga! Studenci V roku NSP – Obowiązkowe szkolenie BHP

W dniu 12.10.2012 r. od godz. 16:00 – 20:00 w sali 7 (al. Piastów 40b) odbędzie się obowiązkowe szkolenie BHP dla studentów V roku NSP.


Szkolenie to dotyczy studentów V roku NSP, którzy nie mają w indeksie zaliczenia ze szkolenia BHP i obowiązuje ich plan studiów na rok akademicki 2008-2009, zgodnie z którym student ma obowiązek zrealizować szkolenie BHP (nieobjęte punktacją ECTS). Student ma obowiązek uzyskać wpis w indeksie i karcie po odbytym szkoleniu BHP. Szkolenie dotyczy też studentów, którzy będą powtarzać semestr X lub rok V w roku akademickim 2012/2013.

Student ProBono – wiedza kluczem polepszenia sytuacji organizacji pozarządowych

Student ProBono – wiedza kluczem polepszenia sytuacji organizacji pozarządowych


Organizacje pozarządowe na co dzień borykają się z problemami często spowodowanymi zawiłościami legislacyjnymi oraz brakiem odpowiedniego wsparcia. Wiele organizacji pełni ważne funkcje społeczne, ponieważ stwarzają ramy organizacyjne dla działań powodowanych odruchem serca oraz dla naszej aktywności obywatelskiej. Dlatego też szczególnie istotna jest rola prawników, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem mogą wspierać działalność NGO. 
Fundacja PwC „Podaruj siebie” oraz Europejskie Stowarzyszenie Studentów Prawa ELSA Poland już po raz trzeci pragną zaprosić studentów prawa i administracji do udziału w Konkursie „Student Pro Bono”, którego tematyka obejmuje zagadnienia związane z działalnością organizacji pozarządowych.

 

Uczestnicy konkursu, wykorzystując zdobytą w trakcie studiów wiedzę, będą mogli zaprezentować swój sposób na polepszenie sytuacji organizacji pozarządowych, co w przyszłości może w kluczowy sposób przyczynić się do ułatwienia prowadzonej przez nie działalności.
Konkurs polega na rozwiązaniu jednego z przygotowanych kazusów opartych o faktyczne sytuacje.

 

Termin zgłoszeń upływa 25 października 2012r.


Nagrodami w konkursie są: płatny staż w PwC, nagrody książkowe od wydawnictwa C.H. Beck oraz dostęp do Bazy Prawa Polskiego On-line NetTaX.

Treść kazusów i więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie internetowej www.elsa.org.pl/probono

SSP Zapisy na zajęcia wychowania fizycznego

W dniach od 11 do 14 października zostaną uruchomione zapisy na zajęcia wychowania fizycznego. Studenci wybierają, na którym semestrze (2 lub 3) będą uczestniczyć w zajęciach wychowania fizycznego.

 

Wybór przedmiotów będzie można dokonać poprzez Państwa indywidualne konto w E-Dziekanacie https://edziekanat.univ.szczecin.pl.

NSP Zapisy na przedmioty prowadzone w wersji "problem-based learning"

W dniach od 11 do 14 października zostaną uruchomione zapisy na przedmioty prowadzone w wersji "problem-based learning". Wersja przedmiotu "problem-based learning" prowadzona jest w formie konwersatoriów dla max. 30 osobowej grupy studentów; liczba godzin przypadająca na przedmiot w całości realizowana jest w formie konwersatoriów (nie ma podziału na wykład i ćwiczenia). Pozostali studenci realizują przedmiot w wersji klasycznej (wykład albo wykład+ćwiczenia).

 

Wybór przedmiotów będzie można dokonać poprzez Państwa indywidualne konto w E-Dziekanacie https://edziekanat.univ.szczecin.pl.

Czytaj więcej...

Umowy o kształcenie na studiach niestacjonarnych

Studenci studiów niestacjonarnych jednolitych magisterskich (Prawo) oraz niestacjonarnych studiów II stopnia (Administracja) proszeni są o zgłaszanie się w dniach od 11 października do 18 listopada 2012r. do Sekcji Organizacyjno-Finansowej (pokój 4) w celu podpisania umowy. Odmowa podpisania przez studenta umowy skutkuje odmową świadczenia przez Uniwersytet Szczeciński usług, których umowa dotyczy.

Zmiana terminu egzaminu z Zasad techniki normotwórczej

UWAGA! Zmiana terminu egzaminu z Zasad techniki normotwórczej!!
Egzamin odbędzie się 12.10.2012 r. o godz. 14:00 w sali 217 (ul. Narutowicza 17a)

 

Zakres materiału do egzaminu - Zasady techniki prawodawczej. 

I r. - Przedmioty ogólnouczelniane do wyboru

W dniach od 8 do 11 października zostaną uruchomione zapisy na przedmioty ogólnouczelniane dla I roku NSP. Uwaga przedmiot zostanie uruchomiony po zapisaniu się minimum 30 osób.


Wybór przedmiotów będzie można dokonać poprzez Państwa indywidualne konto w E-Dziekanacie https://edziekanat.univ.szczecin.pl.

 

Wyniki zapisów zostaną podane kilka dni po zakończeniu wyboru przedmiotów.
Dopiero po zatwierdzeniu przez dziekanat zostaną opublikowane w zakładce w E-Dziekanacie "zatwierdzone".

 

W razie problemów zachęcamy do skorzystania z strony internetowej FAQ WPiA czyli najczęściej zadawanych pytań www.mec.univ.szczecin.pl/samorzad/faq lub proszę zgłaszać Panu mgr Tomaszowi Pilśniakowi pokój 309A ul.Narutowicza 17a, tel. 91 444 28 52

The general meeting for the Erasmus incoming students

The general meeting for the Erasmus incoming students will take place on Oct. the 8th at 13.30 in the room no. 019.

eDziekanat - Problem z logowaniem

Informacja dla studentów, którzy w dniach 1-3 października zmieniały hasło dostępowe do eDziekanatu. Hasła w tych dniach zostały zresetowane, aby zalogować się do eDziekanatu proszę użyć hasła, które zostały wysłane do Państwa na konta pocztowe lub skorzystać z opcji Zapomniałem hasła!

Kurs języka hiszpańskiego dla pracowników US

Zapraszamy Pracowników US na kontynuację kursu języka hiszpańskiego.
Dla grup " KONTYNUACJA" organizowane będą dwie grupy:
A1 - poniedziałek - środa godz. 17.00- 18.30 ACKJ s.9
A2 - poniedziałek - środa godz. 18.45 - 20.15 ACKJ s.9
Zapraszamy również do grupy początkowej:
A0 - wtorek - czwartek 17.00 - 18.30 ACKJ s.9
Pierwsze zajęcia dla grupy A1 i A2 poniedziałek 15.10.2012 w ACKJ
Zapisy e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie: 091 444 38 10

Spotkanie organizacyjne Studenckiej Poradni Prawnej

W najbliższy czwartek o 11:45 w sali 217 odbędzie się krótkie spotkanie organizacyjne dla studentów realizujących przedmiot "Studencka Poradnia Prawna"

 

Stypendiów ministra za wybitne osiągnięcia dla studentów na rok akademicki 2012/2013

Lista studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych kierunek  Prawo oraz niestacjonarnych kierunek Administracja

 

Czytaj więcej...

Zapisy na lektoraty I rok SSA

Wybór lektoratów odbędzie się w dniach od 3 do 4 października dla studentów I roku SSA. Należy wybrać jeden z języków obcych język angielski lub język niemiecki.

 

Wybór lektoratów będzie można dokonać poprzez Państwa indywidualne konto w E-Dziekanacie https://edziekanat.univ.szczecin.pl.

 

Wyniki zapisów zostaną podane kilka dni po zakończeniu wyboru lektoratów.
Dopiero po zatwierdzeniu przez dziekanat zostaną opublikowane w E-Dziekanacie.

 

W razie problemów zachęcamy do skorzystania z strony internetowej FAQ WPiA czyli najczęściej zadawanych pytań www.mec.univ.szczecin.pl/samorzad/faq lub proszę zgłaszać Panu mgr Tomaszowi Pilśniakowi pokój 309A ul.Narutowicza 17a, tel. 91 444 28 52

Zapisy na seminaria I rok NSA

W dniach od 3 do 8 października zostaną uruchomione zapisy na seminaria dla I roku NSA.

 

Wybór seminariów będzie można dokonać poprzez Państwa indywidualne konto w E-Dziekanacie https://edziekanat.univ.szczecin.pl.

 

Wyniki zapisów zostaną podane kilka dni po zakończeniu wyboru.

 

W razie problemów zachęcamy do skorzystania z strony internetowej FAQ WPiA czyli najczęściej zadawanych pytań www.mec.univ.szczecin.pl/samorzad/faq lub proszę zgłaszać Panu mgr Tomaszowi Pilśniakowi pokój 309A ul.Narutowicza 17a, tel. 91 444 28 52

 

Czytaj więcej...

Wybór przedmiotów do wyboru I rok SSP

W dniach od 3 do 5 października zostaną uruchomione zapisy na przedmioty prowadzone w dwóch wersjach: klasycznej i "problem-based learning" dla I roku SSP. Uwaga przewidziany jest limit 30 osób na jeden przedmiot. Zapisy na przedmioty odbywają się według zasady: Kto pierwszy, ten lepszy.


Wybór przedmiotów będzie można dokonać poprzez Państwa indywidualne konto w E-Dziekanacie https://edziekanat.univ.szczecin.pl.

 

Wyniki zapisów zostaną podane kilka dni po zakończeniu wyboru przedmiotów.
Dopiero po zatwierdzeniu przez dziekanat zostaną opublikowane w zakładce w E-Dziekanacie "zatwierdzone".

 

W razie problemów zachęcamy do skorzystania z strony internetowej FAQ WPiA czyli najczęściej zadawanych pytań www.mec.univ.szczecin.pl/samorzad/faq lub proszę zgłaszać Panu mgr Tomaszowi Pilśniakowi pokój 309A ul.Narutowicza 17a, tel. 91 444 28 52

Czytaj więcej...

Godziny dziekańskie w dniu 1 X 2012

 

 

 Na podstawie Zarządzenia Dziekana WPiA nr 21/2011/2012 z dn. 19 września 2012, w dniu 1 października, w godzinach od 8.15 do 12.15 obowiązują godziny dziekańskie - zajęcia dydaktyczne dla II, III, IV i V roku w tym czasie zostają zawieszone. 

Czytaj więcej...

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,79 MB (+3,792) - time